Megan Fox: Căsnicia mă face să mă simt în siguranţă

duminică, 12 septembrie 2010

Megan Fox: Căsnicia mă face să mă simt în siguranţă
Foto: people.com

“M-am măritat cu cel mai bun prieten al meu. Sunt atât de norocoasă că sunt alături de el în fiecare zi, este protectorul meu. Mă simt foarte fericită şi împlinită”, spune Megan Fox.


La câteva luni de la ceremonia romantică de pe plaja din Hawaii, Megan Fox şi Brian Austin Green încă îşi sărbătoresc nunta, potrivit people.com.

“Faptul că m-am măritat este cel mai bun lucru pe care l-am făcut vreodată”, a afrmat actriţa.

Green spune că e convins că el şi Megan au fost sortiţi să fie împreună.

“Nu m-am grăbit să mă însor până când am găsit persoana potrivită. Ea mă face fericit şi mă face mai bun, ea e totul”.

Cei doi au avut o relaţie cu urcuşuri şi coborâşuri. “Eram împreună de şase ani şi a fost momentul”, spune Green.

“Căsnicia îţi dă o stabilitate. E un lucru minunat să ştii că vii acasă şi ea te aşteaptă, nu contează hârtia, ci jurămintele”, a adăugat Green.

“Am fost mamă vitregă timp de şase ani şi e uimitor. Îmi place foarte mult. E multă muncă, dar îmi place, îmi place viaţa de familie. Mi-ar plăcea să am şi eu un copil al meu. Asta m-ar face foarte fericită”, spune actriţa.

sursa: Unimedia

0 Comments: