Un singur locuitor! Populaţia celei mai mici aşezări din lume!

luni, 27 decembrie 2010

Un singur locuitor! Populaţia celei mai mici aşezări din lume!
captură video

Cea mai mica asezare din lume se afla in Wyoming, SUA. A fost fondata in secolul 19, ca sa aiba unde locui muncitorii care construiau o mare sosea continentala. Acestia au plecat insa la un moment dat si n-a mai ramas aproape nimeni, dar Buford a supravietuit: figureaza pe harta si are propriul cod postal. Oamenii sunt pur si simplu uimiti ca pot face cunostinta cu intregul oras intr-o clipa, spune Don Sammons, singurul locuitor al acestei asezari.


In vremurile sale bune, Buford avea vreo 2.000 de locuitori. Populatia s-a tot micsorat de-a lungul timpului. Don s-a mutat aici in 1980, cand oraselul era deja pustiu.

"La inceput, am fost eu si sotia mea. Pe urma s-a nascut fiul nostru. Cu vreo 15 ani in urma, sotia mea a murit. Iar acum vreo trei ani, baiatul meu s-a mutat", povesteste Don.

Asa ca barbatul a ramas singur. Numai simtul umorului nu l-a parasit: "Intrunirile sunt intotdeauna amuzante. De obicei, eu am castig de cauza. Fiul meu spunea ca e dictatura, cand inca locuia aici. I-am spus ca primeste drept de vot cand va implini 18 ani".

Doar soferii care trec pe autostrada din apropiere ii mai tin companie barbatului.

0 Comments: