Urechean: Zubco n-are legătură cu Plahotniuc. Eu l-am propus pentru funcția de Procuror General. Mocanu e slugoiul comuniștilor

luni, 16 august 2010

Urechean: Zubco n-are legătură cu Plahotniuc. Eu l-am propus pentru funcția de Procuror General. Mocanu e slugoiul comuniștilor
Foto: iuriesandutza.files.wordpress.com

"Nu știu a cui om este dl Zubco, eu consider că este omul țării, deoarece a fost numit prin votul unanim a patru fracțiuni parlamentare. A trecut toate instanțele parlamentare, a fost votat de toți 53 deputați în mod anonim. Nouă ne-a revenim Procuratura Generală. S-a dorit să fie un om din afara Procuraturii. Și eu l-am pe Zubco pentru funcția de Procuror General." Declarația aparține lui Serafim Urechean, președintele Alianței Moldova Noastră, lansată la Publika TV ca reacțiile lansate de fostul consilier prezidențial Sergiu Mocanu.

"Aberațiile lui Mocanu trec orice măsură. Ai fost și rămâi slugoiul comuniștilor. Spală-te cu apă rece", s-a mai adresat Urechean către Mocanu.


"Dosarele mele de fosta Procuratură au fost instrumentate de către Voronin. Cred că și Mocanu și-a adus aportul pentru instrumentarea acestor dosare. Situația din Procuratura de pe vremea lui Mocanu și a lui Voronin o cunoașteți foarte bine", a mai adăugat Urechean.

Ulterior, Mocanu a declarat că nu-i permite lui Urechean să facă atac la persoană și că dorește o discuție civilizată.

sursa: Unimedia

0 Comments: