Ghimpu: Eu am luptat pentru referendum şi eu l-am obţinut

vineri, 20 august 2010

Ghimpu: Eu am luptat pentru referendum şi eu l-am obţinut
Foto: UNIMEDIA

"Eu am luptat pentru referendum şi eu l-am obţinut prin mare muncă", a declarat preşedintele interimar al Republicii Moldova, Mihai Ghimpu, astăzi, 20 august, în cadrul unei conferinţe de presă.


Ghimpu a reiterat că toate acţiunile lui sunt conform Constituţiei şi pledarea pentru referendum demonsrează că preşedintele în exerciţiu nu încearcă să menţină puterea în mâinile sale.

Totodată, Ghimpu a confirmat că meritul pentru ajutorul acordat de Guvernul român este al cetăţenilor români: "La solicitarea mea am primit ajtor, dar asta nu înseamnă că e meritul meu, meritul e a celor care au acordat banii, adică a cetăţenilor români."

Preşedintele în exerciţiu a menţionat că nu stă bine membrilor Alianţei să concureze în cine "e mai frumos sau cine e mai deştept", pentru că "suntem patru şi ajutorul acordat sinistraţilor este din partea Alianţei".

UNIMEDIA aminteşte că la 18 august, în cadrul unei emisiuni la postul TV Moldova 1, Mihai Ghimpu a declarat că anume el a obţinut din partea României materiale de construcţie pentru sinistraţi. Ulterior, premierul Vlad Filat a precizat că meritul pentru ajutorul acordat Republicii Moldova este al cetăţenilor români. 


Sursa: UNIMEDIA


0 Comments: