(video) Imagini incredibile: Calea Lactee surprinsă de un fotograf norvegian

joi, 21 aprilie 2011

(video) Imagini incredibile: Calea Lactee surprinsă de un fotograf norvegian
Foto: photoblog.msnbc.msn.com

Un norvegian a reuşit să surprindă frumuseţea naturii în cele mai importante momente ale zilei. Terje Sorgjerd s-a urcat pe El Teide, cel mai înalt munte al Spaniei şi a făcut mii de fotografii.


Norvegianul a realizat un video incredibil în care suprinde Calea Lactee dar şi trecerea spectaculoasă de la noapte la zi.

"Trebuie să spun că a fost cea mai obositoare călătorie pe care am făcut-o. Am fost nevoit să mă caţăr la mare înălţime şi am dormit mai puţin de 10 ore toată săptămâna. După ce am fost aici de 10-11 ori înainte, aveam o listă lungă cu locaţiile pe care am vrut să le fotografiez pentru a realiza acest filmuleţ", a declarat Terje Sorgierd pe site-ul vimeo.com.

Terje Sorgjerd  nu a ales întâmplător  muntele El Teide, aici aflându-se unul dintre cele mai celebre observatoare astronomice din lume.



0 Comments: