Cel mai frumos oraș de pe planetă

joi, 21 aprilie 2011

Cel mai frumos oraș de pe planetă

Degrabă e sărbătoare, prin urmare să scriem despre lucruri frumoase. Să lăsăm sloganele furate într-o parte, la fel și Mitropoliile extremiste, aroganța candidaților, neputința lor de a înțelege poporul, jocurile politice și toate astea. Eu ar trebui să îi iert, că săptămâna asta se iartă. 

Eu o să revin la o idee scrisă ceva mai demult. O idee tare frumoasă. Gânduri pe care le are fiecare din noi, pentru că noi vrem să trăim într-un loc frumos. Noi ne-am săturat să facem locul frumos, noi vrem și locul să ne înfrumusețeze.


Este dificil de a scrie mai bine decât a fost scris deja, dar să încerc să nu repet. Eu vreau orașul meu să fie autosuficient, eu vreau să fie cultură pe străzi, prin centrul capitalei să umbli liber, iar în loc de magazine să fie cafenele. Iarna pe geamuri să fie beculețe și ornamente, iar vara să aibă terase zgomotoase cu muzică bună. Eu vreau un brad frumos de Revelion, vreau să fac poze la el. Eu vreau să aleg spectacolele, pentru că ele o să fie prea multe și bune. Eu vreau ca atunci când mă duc la teatru să nu am sentimentul de jale când mă uit la actori, la scaune, la decorații sau la pod.

Eu nu vreau clădiri de oficii din sticlă, eu vreau palatele, teatrele și operele să arate impunător. Nu, lor nu le trebuie istorii milenare, plăcuțe cu nume notorii de arhitecți, lor le trebuie grijă și respect.

Continuare pe blogul Vladei Ciobanu... 

sursa: Unimedia

0 Comments: