Alo, mai merg trenuri spre Siberia?

duminică, 17 aprilie 2011

Alo, mai merg trenuri spre Siberia?
Foto: Vitalie Sprinceana blog

Oleg Voronin, ditamai fecior de prezident, și-a tras barieră și semafor la stradă, să nu-l deranjeze zgomotul de mașini. Vrea liniște și confort. 

O ONG-istă care-i sâmbăta luptătoare avană cu discriminarea, iar lunea n-ar avea nimic împotrivă dacă poliția ar scoate cerșetorii din spațiul public pentru că ”vai, dar mă stresează cerșetorii când vin la terasă/restaurant să-mi ceară ruble, of, da-i aiurea că dorm la intrarea în blocul meu, că eu mă simt în nesiguranță, că ei emană miros urât, aoleu, da dacă vrem turiști în oraș și-n țară atunci trebuie să-i alungăm la mama dracului (nahren s pliaja pare o direcție potrivită), poliția să-i numere și izgonească, să nu se simtă relaxați…”, vrea și ea liniște și tihnă pe strada ei. Și frumusețe, cât p-aci să uit, c-așai moldoveanul, se topește după frumos. 


Hai și în fine sictireala asta de știre cu niște moldoveni noi îmbogățiți, în retuji cu pete și cofte ce se opun construcției unui centru pentru copiii cu dizabilități pe un teren din vecinătate pentru că, citez din prostia infinită:

Continuare pe blogul lui Vitalie Sprînceană... 

sursa: Unimedia

0 Comments: