Aplicaţii gratuite în valoare de 100 dolari - modul în care BlackBerry îşi cere scuze de la utilizatori

marți, 18 octombrie 2011

Aplicaţii gratuite în valoare de 100 dolari - modul în care BlackBerry îşi cere scuze de la utilizatori
Foto: watblog.com

BlackBerry a găsit un alt mod de a-şi cere scuze de la utilizatori pentru defecţiunile tehnice din ultima perioadă. Oficialii companiei Research in Motion (RIM), care produce telefonul, au anunţat că fiecare utilizator are dreptul să-şi descarce aplicaţii gratuite în valoare totală de 100 de dolari, precizează TheSun.    


„Ne-am cerut scuze de la clienţii noştri şi vom lucra neobosit pentru a restabili încrederea lor”, a anunţat şeful RIM, Mike Lazaridis. Acesta a mai adăugat că sunt foarte recunoscători pentru răbdarea pe care au avut-o clienţii BlackBerry în ultimele zile. „Vom lua măsuri imediate pentru a ajuta la prevenirea unor astfel de întâmplări pe viitor”, a mai spus Lazaridis.

Aplicaţiile mobile oferite de BlackBerry pot fi descărcate gratuit până la sfârşitul acestui an.

UNIMEDIA aminteşte că de curând au apărut probleme la mesageria BlackBerry, cunoscută ca BBM. Mai multe zile la rând, utilizatorii care deţin astfel de telefoane nu au putut scrie mesaje, e-mail-uri sau de multe ori accesul la internet era prost sau lipsea. Astfel, dificultăţile au ţinut mai bine de 4 zile, timp în care la BlackBerry se lucra pentru restabilirea sistemului.

În România, mai multe companii de telefonie mobilă au anunţat că îşi vor recompensa utilizatorii pentru dificultăţile întâlnite. În ţara noastră, însă, nici un operator mobil nu publicat vreun comunicat în acest sens.

Sursa: UNIMEDIA


0 Comments: